У рамках заходу було висвітлено одну з найактуальніших проблем сучасної освіти — освітні втрати, спричинені пандемією COVID-19, війною та іншими соціальними кризами. Було докладно розглянуто відмінності між трьома ключовими поняттями:
Освітні втрати — зниження рівня знань і навичок через зовнішні обставини (пандемія, війна тощо);
Освітні розриви — відмінності в освітніх досягненнях між різними соціальними групами;
Освітні прогалини — конкретні недоліки у знаннях чи навичках, які заважають повноцінному навчанню.
Особливу увагу було приділено видам освітніх втрат:
Академічні,
Соціально-емоційні,
Інфраструктурні,
Когнітивні.
У виступі було акцентовано, що подолання освітніх втрат і прогалин є критично важливим завданням для всієї освітньої спільноти. Це можливо лише за умов тісної співпраці педагогів, психологів, родин і держави. Важливу роль відіграє впровадження дієвих методик діагностики, індивідуалізованого навчання, корекційних програм та рівного доступу до ресурсів.
Висновок:
Своєчасне усунення освітніх прогалин — це не лише шлях до покращення якості навчання, а й внесок у психологічну стійкість, соціальну адаптацію та розвиток особистості кожної дитини. Захід став ще одним кроком у напрямку побудови справді інклюзивної, якісної та доступної освіти для всіх.
Як ефективно виявити та подолати прогалини у мистецькій освіті?
Які методи та підходи допоможуть відновити цілісність навчального процесу та забезпечити повноцінний мистецький розвиток учнів?
Попрактикуємо це разом!
Вебінар для всіх предметів МИО (музичне та образотворче мистецтво 5 - 7 класи НУШ та мистецтво 8 - 11 класи) практично продемострує етапи та заходи, що допоможуть цьому процесу.
Створено на AVE.cms v3.28
Хостинг LIKT
Дизайн: хххххххххххх
Верстка: Мельник Тарас
Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР"
Вінниця - 2021