Головна сторінка
Про нас
Події
Напрямки роботи
Професійні спільноти
Адміністрування сайту
Аналітика
Зворотний зв'язок
Вхід
Вигляд головної сторінки | Назва/Опис | Програма | Форма навчання | КВЕД |
---|---|---|---|---|
![]() |
КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
очна дистанційна |
Ліцензія! | |
![]() |
Освітній хаб NOTBOX ВДПУ ім. М. КоцюбинськогоПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
очна дистанційна |
Ліцензія! | |
![]() |
очна дистанційна |
Ліцензія! | ||
![]() |
EdEra – студія онлайн-освіти (ТОВ "ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА")ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
85.59 | |
![]() |
дистанційна |
85.59 | ||
![]() |
Тренінговий центр Освіторія - ХАБПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
85.59 | |
![]() |
Платформа онлайн-освіти Prometheus (ГО "ПРОМЕТЕУС")ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
85.59 | |
![]() |
Освітній проект «На Урок» (ТОВ "Освітній проект «На Урок»")ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
85.59 | |
![]() |
Освітній проєкт «Всеосвіта» (ТОВ «ВСЕОСВІТА»)ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
85.59 | |
![]() |
очна дистанційна |
85.59 | ||
![]() |
дистанційна |
85.59 | ||
![]() |
Центр нової освіти УМІТИ (ФОП Іванов І.Ю.)ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
85.59 | |
![]() |
дистанційна |
85.59 | ||
![]() |
Вища школа освітнього менеджменту (ТОВ «МЦФЕР-Україна»)ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
85.59 | |
![]() |
Академія цифрового розвитку (ТОВ "Академія цифрового розвитку")ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
85.59 | |
![]() |
Освітня онлайн-платформа «РУХ» (ГО "Рухосвіта")ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
85.59 | |
![]() |
дистанційна |
94.99 | ||
![]() |
Онлайн-платформа з цифрової грамотності "ДІЯ. Цифрова освіта"ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
||
![]() |
ГО «ЕдКемп Україна»ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
85.59 | ||
![]() |
ГО «Платформа ОСВІТИ»ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
85.59 | |
![]() |
Центр неформальної освіти "ІНСАЙТ" (ТОВ "ЦНО "ІНСАЙТ")ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
очна дистанційна |
85.59 | |
![]() |
Віртуальна школа ІКТ (ФОП Гергель Ольга Василівна)ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
85.59 | |
![]() |
дистанційна |
85.59 | ||
![]() |
Центр прогресивної освіти «Генезум» (ФОП «Дрібас В.О.»)ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
очна дистанційна |
85.59 | |
![]() |
Український відкритий університет післядипломної освітиПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
очна дистанційна |
85.59 | |
![]() |
дистанційна |
85.59 | ||
![]() |
ГО "Центр Інноваційної Освіти Про.Світ"ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
очна дистанційна |
85.59 | |
![]() |
НЕшкола чутливого вчителювання (ФОП Пахомова Л.В.)ПЕРЕЙТИ НА САЙТ
|
дистанційна |
85.59 | |
![]() |
Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» (ДНУ «ІМЗО»)Державна наукова установа “Інститут модернізації змісту освіти” утворено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 687 «Про утворення Інституту модернізації змісту освіти та Інституту освітньої аналітики» на базі державної наукової установи «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти» з віднесенням його до сфери управління Міністерства освіти і науки України (далі – МОН). Інститут, відповідно до наказу МОН від 17 січня 2015 року № 31 «Деякі питання утворення Інституту модернізації змісту освіти та Інституту освітньої аналітики», є правонаступником державної наукової установи «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти». Інститут є державною установою.
Скорочена назва Інституту
СТАТУТ: Державна наукова установа “Інститут модернізації змісту освіти” має свій Статут, затверджений наказом МОН від 20.03.2023 № 320 АТЕСТАЦІЯ: «За результатами державної атестації наукових установ, проведеної 17 травня 2022 року, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» визнана такою, що пройшла державну атестацію з атестаційною оцінкою 3.63/3.74. Наукову установу віднесено до ІІ класифікаційної групи (наказ МОН України від 26.05.2022 № 491)». МЕТА діяльності Інституту: Метою діяльності Інституту є наукове і навчально-методичне забезпечення модернізації змісту освіти, процесу виховання, розвитку, соціалізації особистості шляхом проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок та впровадження їхніх результатів. Основні завдання діяльності Інституту:
|
очна дистанційна |
Ліцензія | |
![]() |
Державна установа «Український інститут розвитку освіти» (УІРО)Державна установа «Український інститут розвитку освіти» (далі – УІРО) створена згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 593 від 17.07.2019 року. Згідно з цією постановою, УІРО є неприбутковою, незалежною організацією у сфері управління Міністерства освіти і науки України (далі – МОН). Наша місія – закласти основи сучасної та конкурентоспроможної освіти, як за змістом, так і за методологією; розробляти проекти фундаментальних змін в освіті в Україні; надати методичну підтримку навчальних закладів щодо реалізації державної політики у сфері освіти, зокрема, Нової української школи. Основні завдання:
|
очна дистанційна |
КВЕД 85.59 | |
![]() |
ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПНУРозпорядженням Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2007 року №969-р утворено Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», як головний навчально-науковий та дослідницький центр післядипломної педагогічної освіти Національної академії педагогічних наук України. Університет створено на основі злиття Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти Національної академії педагогічних наук України та Донецького інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників. Більше 60 років на теренах України Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти був і є провідним вищим закладом освіти з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних і керівних кадрів освітньої галузі. Сьогодні в структурі Університету функціонують: Центральний інститут післядипломної освіти, Навчально-науковий інститут менеджменту та психології, Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти (БІНПО), науково-методичні центри, відділ з довузівської підготовки іноземних громадян, науковий та інші відділи, які здійснюють високопрофесійну освітню, науково-дослідну, науково-методичну діяльність з визначення та реалізації державної політики в сфері післядипломної педагогічної освіти, проблем професійного розвитку працівників освітньої галузі, впроваджують в освітню діяльність ідеї андрагогіки, акмеології, педагогічної інноватики. Майже 19 років (1999–2017) очолював ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України ректор академік Олійник Віктор Васильович, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України. У 2018 році ректором Університету обрано, а у 2023 році знову переобрано члена‐кореспондента Національної академії наук вищої освіти України Миколу Олексійовича Кириченка. Університет менеджменту освіти здійснює підготовку фахівців (денна та заочна форми навчання) за освітньо-кваліфікаційними рівнями «Бакалавр» і «Магістр» та кадрів вищої кваліфікації в аспірантурі та докторантурі, комплексне підвищення кваліфікації управлінців-професіоналів освітньої галузі різного рівня. Освітню діяльність з підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями «Бакалавр» та «Магістр» здійснюють структурні підрозділи Університету – Навчально-науковий інститут менеджменту і психології та БІНПО на основі повної загальної середньої освіти, освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр» за спеціальностями: «Управління персоналом та економіка праці», «Менеджмент», «Психологія», «Практична психологія» - на основі базової та повної вищої освіти, освітньо-кваліфікаційний рівень «Магістр» за спеціальностями (термін навчання – 1,5 року, друга вища освіта): «Управління персоналом та економіка праці», «Менеджмент організацій і адміністрування», «Психологія» та специфічними категоріями: «Управління навчальним закладом», «Педагогіка вищої школи». Освітній процес в Університеті забезпечують 12 кафедр на яких працює понад 100 науково-педагогічних працівників, з яких більше 80% мають науковий ступінь доктора та кандидата наук, а понад 60% - вчене звання професора та доцента, у числі науково-педагогічних працівників Університету – дійсні члени та члени-кореспонденти, провідні науковці структурних підрозділів Національної академії педагогічних наук України та ряду інших академій, до читання лекцій та участі у науково-практичних конференціях запрошуються зарубіжні вчені та викладачі. Університет підтримує широкі міжнародні зв’язки та має двосторонні партнерські угоди з університетами Європи, Азії та Америки. При Університеті функціонує низка допоміжних закладів: Наукова бібліотека, Науково-методичний центр, відділ міжнародного співробітництва, редакційно-видавничий відділ тощо. До послуг слухачів, аспірантів, докторантів та студентів комфортабельний гуртожиток, кафе. Сьогодні Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України позиціонується як державний вищий навчальний заклад, що:
|
очна дистанційна |
Ліцензія | |
![]() |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПНУІнститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України – єдина державна науково-дослідна установа, основною метою діяльності якої є теоретичне і методичне забезпечення функціонування й розвитку системи освіти осіб з особливими потребами в Україні та визначання стратегічних напрямів розвитку спеціальної педагогіки і спеціальної психології. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України створено у 1993 році. Наукову структуру Інституту формують 7 відділів:
Науковий склад інституту нараховує 46 науковців, з них 12 докторів наук та 26 кандидатів наук. Основні напрями діяльності:
Серед важливих напрямів діяльності співробітників Інституту – робота над надзвичайно актуальними питаннями, що стосуються впровадження інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку, надання методичної допомоги закладам та установам нових типів, які забезпечують різноманітний спектр послуг дітям з особливими освітніми потребами та їхнім сім’ям. Серед основних наукових результатів найзначущішими є: розроблення теоретико-методологічних та методичних засад забезпечення навчання дітей з особливими освітніми потребами; визначення системоутворюючих складових інклюзивного навчання та організаційно-методичних підходів до його впровадження в Україні; розроблення на цій основі наукового та навчально-методичного забезпечення; розроблення теоретико-методичних засад навчання дітей з порушеннями слуху в умовах модернізації освіти; розроблення психолого-педагогічних засад корекційно-розвивального навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку; обґрунтування білінгвального навчання осіб з порушеннями слуху та розроблення лінгво-теоретичних засад української жестової мови; розроблення особистісно-орієнтованих технологій навчання дітей з порушеннями зору; визначення основних напрямів психологічної допомоги дітям з особливими потребами; розроблення корекційно-реабілітаційних технологій роботи з дітьми з аутистичним синдромом, інтелектуальними, сенсорними та комбінованими порушеннями; розроблення комп’ютерних навчально-розвивальних технологій для дітей з порушеннями психофізичного розвитку та ін. Результати теоретико-експериментальних досліджень покладено в основу розроблення концепцій, підручників, науково-методичних і навчальних посібників, програмно- та навчально-методичних комплексів. Загалом за роки існування Інституту опубліковано близько 6000 наукових праць, а результати досліджень стовідсотково впроваджено в педагогічну практику. Електронні ресурси та завершені праці розміщено в Електронній бібліотеці НАПН України: https://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/ins=5Fspe=5Fped/ В контексті експериментальної роботи тематичні напрями досліджень зорієнтовано на апробацію інноваційних аспектів пошукової діяльності, зокрема, технології корекційно-розвивального навчання дітей з легким і помірним ступенями порушення інтелектуального розвитку; дітей з синдромом Дауна; дітей зі складними / комбінованими порушеннями розвитку; корекційно-розвивальні технології допомоги дітям з тяжкими порушеннями мовлення, які страждають на дитячий церебральний параліч; технології навчання дітей з особливими потребами дошкільного віку в умовах інклюзивного навчання тощо. Інститут має близько трьохсот експериментальних педагогічних майданчиків. Результати наукових досліджень Інституту (концепції, навчальні й корекційні програми, підручники, посібники, методичні рекомендації тощо) використовуються управлінськими структурами, науковими установами та у повсякденній практичній діяльності різнорівневими закладами освіти. Співробітники Інституту є постійними членами Ради з координації наукових досліджень у галузі педагогіки та психології НАПН України, Науково-методичної ради МОН України, галузевої експертної ради НАЗЯВО та ін. При Інституті функціонує аспірантура та докторантура, працюють спеціалізовані вчені ради з правом прийняття до розгляду та проведення захистів дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора та кандидата наук зі спеціальностей: 016 – Спеціальна освіта (галузь знань 01 Освіта/Педагогіка); 053 – Психологія (галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки). За роки існування Інституту було захищено понад 200 кандидатських і докторських дисертацій. Інститут спеціальної педагогіки НАПН України є засновником наукових періодичних видань у галузі освіти дітей з особливими потребами:
Інститут має відповідний науковий та творчий потенціал для розв’язання важливих завдань у галузі спеціальної педагогіки і психології з урахуванням вимог сучасної науки та практики.
|
очна дистанційна |
Ліцензія | |
![]() |
ТОВ «Самоосвіта» (LLC «SELFEDUCATION»)ТОВ «Самоосвіта» (LLC «SELFEDUCATION») є суб’єктом надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації педагогічних працівників згідно з КВЕД 85.59 в Національному класифікаторі України. Сертифікати онлайн-курсів LLC «SELFEDUCATION» для вчителів можуть бути офіційно зараховані як підвищення кваліфікації. Педагогічні працівники повинні постійно вдосконалювати власні компетенції для того, щоб ефективніше допомагати учням вдосконалювати їхні вміння та навички. Скористайтеся чудовою нагодою й зробіть це з дистанційними курсами підвищення кваліфікації для вчителів від ТОВ «Самоосвіта». Все для того, щоб максимально ефективно організувати процес самоосвіти. ЧОМУ МИ? Освіта – це вклад у власне майбутнє та в майбутнє нації. Тому ми натхненно й з радістю працюємо для вчителів, намагаємося створити комфортні умови для освітнього процесу онлайн, зокрема:
З нами Ви можете освоїти новітні технології викладання та дізнатися про нестандартні інструменти навчання вже сьогодні. Тож не гайте часу даремно, долучайтеся вже зараз! |
дистанційна |
КВЕД 85.59 | |
![]() |
Ліцензія! |
Створено на AVE.cms v3.28. Хостинг LIKT. Дизайн: хххххххххххх. Верстка: Мельник Тарас. Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР" - Вінниця - 2021
Створено на AVE.cms v3.28
Хостинг LIKT
Дизайн: хххххххххххх
Верстка: Мельник Тарас
Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР"
Вінниця - 2021