Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

Події

Докладно про...

Події

Докладно про...

21

/08/24

09:30

Семінар

21.08.2024 року івідбувся черговий щорічний освітній івент "VinBoot EduCamp" на якому було розглянуто та обговорено такі аспекти:

1. Системність та наступність у реалізації мистецької освітньої галузі 7 – 9 класів НУШ.

Нова українська школа (НУШ) передбачає суттєві зміни у підходах до навчання, зокрема, у галузі мистецтва. Цей звіт зосереджується на аналізі системності та наступності у реалізації мистецької освітньої галузі у 7-9 класах НУШ. 

Основна мета мистецької освіти в НУШ – сформувати в учнів цілісну особистість, розвинути їх творчі здібності, естетичні смаки та емоційний інтелект. Серед ключових завдань можна виділити:

- Оволодіння основами різних видів мистецтва (музика, образотворче мистецтво, театр, література).

- Розвиток творчого мислення та уяви.

- Формування навичок самостійної творчої діяльності.

- Виховання почуття прекрасного та естетичної культури.

- Соціалізація та інтеграція учнів в освітнє середовище.

- Структура навчального плану.

Навчальний план з мистецтва для 7-9 класів НУШ передбачає інтегрований підхід, який дозволяє учням ознайомитися з різними видами мистецтва та їх взаємозв’язком. Головний акцент робиться на практичній діяльності, що сприяє розвитку творчих здібностей учнів.

Ключові компоненти навчального плану:

Теоретичні знання: історія мистецтва, основи композиції, кольорознавства, музичної грамоти тощо.

Практичні заняття: малювання, ліплення, гра на музичних інструментах, театральні постановки, літературне творчість.

Проектна діяльність: розробка та реалізація власних мистецьких проектів.

Методичні підходи у реалізації мистецької освіти в НУШ використовуються різноманітні методичні підходи, зокрема:

Проблемне навчання: стимулювання пізнавальної активності учнів шляхом постановки проблемних завдань.

Метод проектів: розвиток навичок самостійної роботи, дослідження та презентації результатів.

Інтерактивні методи: групові роботи, дискусії, ролеві ігри, що сприяють активній участі учнів у навчальному процесі.

Індивідуальний підхід: врахування інтересів та здібностей кожного учня.

Наступність між початковою та базовою школою.

Реалізація мистецької освітньої галузі в 7-9 класах НУШ є важливим кроком у розвитку української освіти. Системний підхід, різноманітні методичні прийоми та акцент на практичній діяльності сприяють формуванню творчої особистості.

2. STEM, STEAM і STREAM – підходи, які спрямовані на інтеграцію різних дисциплін та підвищення навчання та інновацій.

STEM, STEAM і STREAM – це сучасні педагогічні підходи, які набирають все більшої популярності в освіті. Кожен з них пропонує унікальний спосіб інтеграції різних навчальних дисциплін для стимулювання творчого мислення, критичного аналізу та вирішення проблем у учнів.

STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) фокусується на інтеграції природничих наук, технологій, інженерії та математики. Цей підхід дозволяє учням розвивати навички дослідження, експериментування та застосування наукових знань для розв'язання реальних проблем.

STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) додає до STEM мистецтво, що робить навчання більш креативним та всебічним. Мистецтво допомагає учням візуалізувати ідеї, розвивати емоційний інтелект та виражати себе творчо.

STREAM (Science, Technology, Reading, Engineering, Arts, Mathematics) розширює STEAM, додаючи до нього читання. Читання сприяє розвитку мовних навичок, критичного мислення та уяви.

Ключові переваги цих підходів:

- Комплексний розвиток особистості.

- Релевантність для реального життя: знання та навички, отримані за допомогою STEM, STEAM і STREAM, є затребуваними на сучасному ринку праці.

- Підвищення мотивації до навчання.

- Розвиток критичного мислення та творчості: Учні вчаться аналізувати інформацію, генерувати ідеї та знаходити нестандартні рішення.

- Співпраця та командна робота: проекти, засновані на цих підходах, заохочують учнів працювати разом для досягнення спільних цілей.

STEM, STEAM і STREAM – це не просто абревіатури, а потужні інструменти для трансформації освіти. Вони допомагають готувати учнів до життя в динамічному світі, де інновації та креативність є ключовими факторами успіху. Застосування цих підходів в освітньому процесі сприяє розвитку критично мислячих, творчих та всебічно розвинених особистостей, здатних вирішувати складні проблеми та створювати нові знання.

Застосування STEM, STEAM і STREAM вимагає від вчителів нових знань і навичок, а також відповідної матеріально-технічної бази. Однак, інвестиції в розвиток цих підходів є виправданими, оскільки вони відкривають перед учнями нові горизонти та готують їх до успішного майбутнього.

3. Практичне використання інструментів для вчителів, які допомагають у підготовці та організації навчального процесу.

Сучасний вчитель – це не лише передавач знань, а й креативний фасилітатор навчального процесу. Для ефективної організації та проведення занять педагоги все частіше вдаються до використання різноманітних цифрових інструментів. Ці інструменти не лише полегшують роботу вчителя, а й значно підвищують зацікавленість учнів до навчання та сприяють їхньому всебічному розвитку.

Які ж переваги надають вчителям сучасні інструменти?

1. Створення детальних планів уроків, календарних графіків, тематичних розробок.

2. Автоматизація рутинних завдань (наприклад, формування груп для роботи, розподіл ролей).

3. Можливість швидкого доступу до необхідних матеріалів з будь-якого пристрою.

4. Створення презентацій, інфографіки, відеоуроків для наочного пояснення матеріалу.

5. Організація онлайн-опитувань, тестів, ігор для перевірки знань учнів.

6. Створення інтерактивних дошок та платформ для спільної роботи.

7. Створення персоналізованих навчальних траєкторій для кожного учня.

8. Можливість адаптації матеріалу відповідно до індивідуальних потреб та темпів навчання.

9. Надання зворотного зв’язку кожному учневі.

10. Швидкий обмін інформацією між учителем, учнем та батьками.

Організація навчального простору:

- Створення віртуальних класів та бібліотек.

- Зберігання навчальних матеріалів в одному місці.

- Організація спільних проектів та завдань.

Найцікавіші та ефективними слід виділити такі :

MAGICSCHOOL -  це онлайн-платформа, яка пропонує курси з штучного інтелекту та машинного навчання. 

ПРИКЛАД ІНСТРУМЕНТА WORKSHEET

 

Eduaide — це платформа, що працює на основі штучного інтелекту, яка допомагає педагогам створювати плани уроків, навчальні ресурси та оцінки.

Вивчення робочого простору, керованим штучним інтелектом, для розробки динамічних уроків, створення спеціальних ресурсів і надання ґрунтовного зворотного зв’язку — і все це керується вашим досвідом.

Використання цифрових інструментів дозволить вчителю:

- Збільшити ефективність навчання: завдяки індивідуальному підходу та різноманітним формам роботи.

- Підвищити мотивацію учнів: завдяки інтерактивним формам навчання та можливості самостійної роботи.

- Зберегти час та сили: завдяки автоматизації рутинних завдань.

- Бути більш креативним та гнучким: завдяки широким можливостям, які надають сучасні інструменти.

Проведений освітній івент для вчителів мистецько-освітньої галузі успішно досяг своєї мети - ознайомив педагогів з новими цифровими інструментами та методами їх використання в навчальному процесі. Учасники заходу мали змогу взяти участь у тестуванні сайтів та використання  платформ для автоматизації діяльності та обмінятися досвідом з колегами.

Загалом, захід отримав позитивні відгуки учасників, які відзначили актуальність тем, практичну спрямованість матеріалу та приємну атмосферу.

 

Матеріали заходу
Фотозвіт
Для професійних спільнот
Сертифікати учасників
# Прізвище, імя та побатькові Код сертифікату
1 1
2 Арсеєнко Валентина Василівна МИО-210824-22212
3 Біліченко Олена Григорівна МИО-210824-21171
4 Баглай Олена Петрівна МИО-210824-19312
5 Баланчук Оксана Анатоліївна МИО-210824-20610
6 Басько Тетяна Петрівна МИО-210824-19303
7 Будикіна Богдана Сергіївна МИО-210824-19476
8 Бурдейна Уляна Олександрівна МИО-210824-20413
9 Буяновська Наталя Михайлівна МИО-210824-19677
10 Вікуліна Ріта Дмитрівна МИО-210824-19883
11 Валентина Матвеева МИО-210824-21689
12 Волковська Людмила Анатоліївна МИО-210824-19308
13 Волошина Тетяна Валеріївна МИО-210824-19295
14 Галицька Оксана Богданівна МИО-210824-19428
15 Глухенька Вікторія Дмитрівна МИО-210824-19879
16 Гончарук Надія Василівна МИО-210824-19292
17 Даревич Ірина Анатоліівна МИО-210824-19403
18 Делікатна Лариса Василівна МИО-210824-21391
19 Денисенко Тетяна Анатоліівна МИО-210824-19570
20 Дзиганська Інна Ігорівна МИО-210824-19669
21 Довгаль Юлія Антонівна МИО-210824-21650
22 Дороженко Ірина Володимирівна МИО-210824-20704
23 Дугельна Тетяна Юріївна МИО-210824-19306
24 Журовська Галина Василівна МИО-210824-19435
25 Зерук Світлана Михайлівна МИО-210824-19310
26 Ковальчук Олександр Дмитрович МИО-210824-21325
27 Корченюк Наталія Петрівна МИО-210824-19296
28 Корчик Олексій Андрійович МИО-210824-20111
29 Костюк Лоліта Олексіївна МИО-210824-20140
30 Криволап Інна Миколаївна МИО-210824-20317
31 Куцак Людмила Володимирівна МИО-210824-19298
32 Ладанюк Марія Володимирівна МИО-210824-21144
33 Ломакіна Таїсія Олександрівна МИО-210824-19846
34 Мартинів Наталія Михайлівна МИО-210824-22406
35 Мельничук Ольга Миколаївна МИО-210824-20482
36 Назарова Олександра Валентинівна МИО-210824-21203
37 Нежевенко Регіна Семенівна МИО-210824-19297
38 Нечипорук Наталія Володимирівна МИО-210824-19452
39 Олейнічук Наталія Сергіївна МИО-210824-19572
40 Островерха Наталія В'ячеславівна МИО-210824-21477
41 Півторак Світлана Віталіївна МИО-210824-21667
42 Питель Раїса Михайліна МИО-210824-19329
43 Побережна Ірина Віталіївна МИО-210824-20231
44 Поліщук Інна Федорівна МИО-210824-19469
45 Приймачук Оксана Миколаївна МИО-210824-20745
46 Присяжнюк Вікторія Олександрівна МИО-210824-19293
47 Присяжнюк Світлана Василівна МИО-210824-20386
48 Радіонова Олена Вололимирівна МИО-210824-20910
49 Рафалюк Зоя Дмитрівна МИО-210824-21046
50 Рудик Іванна Василівна МИО-210824-20212
51 Сковоронська Світлана Іванівна МИО-210824-21562
52 Слюсар Наталія Володимирівна МИО-210824-20420
53 Сопрун Андрій Олександрович МИО-210824-20907
54 Сорока Антоніна Іванівна МИО-210824-20672
55 Станіславчук Єлизавета Сергіївна МИО-210824-21690
56 Станкевич Наталія Михайлівна МИО-210824-21262
57 Стахова Ірина Олександрівна МИО-210824-20604
58 Степанець Наталія Олександрівна МИО-210824-19670
59 Тітова Ольга Петрівна МИО-210824-21065
60 Тарасенко Надія Ігорівна МИО-210824-19747
61 Філінова Ольга Василівна МИО-210824-21692
62 Шуркіна Лариса Миколаївна МИО-210824-19354
63 Щеглова Тетяна Леонідівна МИО-210824-19290
64 Юрченко Світлана Дмитрівна МИО-210824-19301
Стандартний сертифікат
Підписант:
Директор КУ "ЦПРПП ВМР" - Альона Дідик
Увага!
Для скачування сертифікату скористайтесь десктоп версією сайту або зверніться до модератора події.

21 серпня 2024 р. о 09:30 год.  на базі комунального закладу "Вінницький ліцей №15 ВМР" відбудеться освітній табір «VinBOOT EduCAMP – 2024» для учителів мистецької освітньої галузі.

Тема: «Зміст шкільної мистецької освіти в умовах Нової української школи (НУШ)». «Сучасні освітні платформи, як інструменти створення навчальних та методичних ресурсів.»

Зміст:

  1. Системність та наступність у реалізації мистецької освітньої галузі 7 – 9 класів НУШ. 
  2. STEM, STEAM і STREAM – підходи, які спрямовані на інтеграцію різних дисциплін та підвищення навчання та інновацій.
  3. Практичне використання інструментів для вчителів, які допомагають у підготовці та організації навчального процесу.

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com

Створено на AVE.cms v3.28. Хостинг LIKT. Дизайн: хххххххххххх. Верстка: Мельник Тарас. Фото: Василь Медяний

ЦП КУ "ЦПРПП ВМР" - Вінниця - 2021

Категорії сайту
Актуально
Корисні покликання

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com




Створено на AVE.cms v3.28 Хостинг LIKT
Дизайн: хххххххххххх Верстка: Мельник Тарас
Фото: Василь Медяний

ЦП КУ "ЦПРПП ВМР"
Вінниця - 2021

Про нас   
Календар подій   
Напрямки роботи   
Підвищення кваліфікації   
Професійні спільноти   
Дошкільна освіта   
Початкова школа   
Середня та старша школа   
Виховна робота   
Психологічна служба