«Якість освітньої системи не може бути кращою, ніж якість вчителів у цій системі» - цей висновок сформулював Андреас Шляйхер на основі вивчення досвіду багатьох країн.
З метою підвищення кваліфікації та професійного розвитку вчителів іноземних мов 18 січня 2024 року було проведено вебконференцію в рамках «Зимових педагогічних студій -2024».
Під час заходу були опрацьовані такі питання:
Юлія Сабадош, к. пед.н., старший викладач кафедри іноземних мов ВНТУ: "Enhancing Vocabulary Acquisition through Communicative Language Teaching: A Focus on the Lexical Approach".
Інна Нестоїтер, вчитель-методист, провідний методист представництва Macmillan Education: “From Teacher to Teacher: Vocabulary Activities for Mixed-Ability Classes”.
Людмила Побережна, завідувач відділу іноземних мов Вінницької академії безперервної освіти: "Vocabulary Superpowers: NMT Success Strategies".
Алла Лановенко, к. пед.н, консультантка КУ «ЦПРПП ВМР»: «Побудова індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогів з урахуванням вимог професійного стандарту вчителя».
Учасники заходу отримали цікаві методи, прийоми, нові ідеї та підходи, які можна додати у роботу вчителя іноземної мови, а також заряд натхнення на подальшу творчу педагогічну роботу.
Ключем до успіху освітніх реформ є, в першу чергу, учитель із сучасною професійною підготовкою і належним соціальним статусом. В Україні впроваджується реформа «Нова українська школа», яка базується на формуванні в учнів цілої низки компетентностей, необхідних для успішної самореалізації і співпраці у сучасному суспільстві. Нові очікувані результати шкільного навчання вимагають нових компетентностей і від учителя. З одного боку необхідно чітко визначити перелік таких компетентностей вчителя, а з іншого - держава має мотивувати вчителя до професійного розвитку через належну оплату праці і оновлену пропозицію підвищення кваліфікації.
Нові вимоги до вчителя викладені у професійному стандарті, ухваленому у грудні 2020 року.
Основою стандарту стали його структура, підходи до визначення компетентностей і їх складових.
Професійний стандарт пропонує шлях розвитку професійних компетентностей на відповідних щаблях кар'єри вчителя.
Він описує п'ять трудових функцій (сфер діяльності) учителя, кожна з них охоплює по три професійні компетентності, тож їх запропоновано 15.
Стандарт передбачає також п’ять наскрізних (загальних ) компетентностей, які вчитель має формувати у своїх учнів, а отже повинен володіти ними і сам.
Описано професійні компетентності вчителя відповідно до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників. Передбачається, що учитель кожної категорії має володіти уміннями попередньої категорії.
У заході взяли участь більше ніж 100 вчителів іноземних мов з Вінницької МТГ та Вороновицької СТГ.
Детальніше з матеріалами заходу та іншими матеріалами можна ознайомитись на сторінці Спільноти вчителів іноземних мов на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» : https://cprvmr.edu.vn.ua/
# | Прізвище, імя та побатькові | Код сертифікату |
---|---|---|
1 | 1 | |
2 | Інна Нестоїтер | |
3 | Лановенко Алла Олегівна | |
4 | Людмила Побережна | |
5 | Юлія Сабадош |
Зимові педагогічні студії 2024 для Спільноти вчителів іноземних мов.
18 січня 2024 року о 14:30 для Спільноти вчителів іноземних мов буде проведено вебконференцію в рамках "Зимових педагогічних студій".
Учасникам заходу будуть видаватись сертифікати підвищення кваліфікації на 3 год. (0,1 ЄКТС)
Приєднуйтесь за покликанням: Зимові педагогічні студії 2024.
Програма заходу:
Створено на AVE.cms v3.28. Хостинг LIKT. Дизайн: хххххххххххх. Верстка: Мельник Тарас. Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР" - Вінниця - 2021
Створено на AVE.cms v3.28
Хостинг LIKT
Дизайн: хххххххххххх
Верстка: Мельник Тарас
Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР"
Вінниця - 2021