Курс "Інформатика в дії" мав за мету зацікавити слухачів дидактичною стороною відомого середовища програмування SCRATCH. Зрозуміло, що ця мова не є суперником мов нижчого рівня, що зараз популярні в IT спільноті. Але для початкової алгоритмічної освіти та розуміння основних комп'ютерних понять цей вибір є одним з найкращих.
Автор курсу, на прикладі простих (інколи, і не дуже) вправ продемонстрував свій метод. Коротко, його суть виражена в слогані "Один урок - одне поняття - одна вправа - один успіх - одна гарна оцінка". Тобто, теорія та практика не розриваються на кілька уроків. Те що вивчили в першій половині уроку повинно бути закріплене на практиці в другій половині уроку. Звідси і виникла концепція маленької вправи-програми (скрипта).
За період викладання у закладах освіти міста, автор створив та впорядкував близько 100 подібних вправ. Спочатку була ідея зробити друковану версію посібника, та розвинути методичну траєкторію до цілого курсу інформатики. Але магія живого динамічного пояснення, коли за декілька хвилин будується робочий код- гра, суть роботи якої прозора та зрозуміла, підкупляє. Такий стиль роботи зацікавить будь-якого учня набагато швидше. Тому відео-курс і тільки відео-курс. "Інформатика в дії" - перша версія такого відео-курсу.
Щодо останнього заняття, то на ньому були представлені особливі вправи. Сфера їх застосування якнайширша. Уявімо, Вам дали клас на заміну, чи треба чимось зайняти дітей, поки там щось ... У Вас є 15-20 хв. і комп'ютерний кабінет. Що, будемо сидіти і втикати в телефон? Ні, краще створимо щось корисне та пізнавальне та отримаємо, що не менш важливо, чисто естетичну насолоду. Звучить дзвінок, а половина класу ще не можуть відірватися від моніторів. Бінго! Ви як вчитель виконали свою роботу, запалили в серці дитини вогник. Тепер його треба роздмухати і сказати сакраментальну фразу "Хто хоче так навчитися, залишіться після уроків".
Тепер про слухачів. Перше заняття - 40 під'єднань до чату відео-конференції. Далі ваша кількість різко впала. Постійно було 8-10 учасників. Вважаю, що для першого разу, це навіть не поганий результат. Всі постійні учасники, хто витерпів мене до кінця, отримують сертифікати та вище названі вправи в подарунок.
Скачати сертифікати ви можете за посиланням https://cprvmr.edu.vn.ua/event-14
Всього найкращого!
Шановні колеги! Протягом січня-березня відбулась серія майстер-класів для вчителів інформатики, розглядались такі теми:
1. «Інформатика в дії 1. Цикли, цикли, цикли…» (20 січня 2023 року);
2. «Інформатика в дії 2. Крок за кроком» (27 січня 2023 року);
3. «Інформатика в дії 3. Розумний вибір» (23 лютого 2023 року);
4. «Інформатика в дії 4. Python на Scratch:)» (02 березня 2023 року);
5. «Інформатика в дії 5. А ви так вмієте?» (17 березня 2023 року).
23 березня 2023 року о 15.30 год. відбудеться завершальна онлайн зустріч, для активних учасників майстер-класу, де будуть представлені найкращі вправи з доробку консультанта Мельника Тараса.
Запрошуються учасники попередніх майстер-класів «Інформатика в дії» та усі бажаючі.
Створено на AVE.cms v3.28. Хостинг LIKT. Дизайн: хххххххххххх. Верстка: Мельник Тарас. Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР" - Вінниця - 2021
Створено на AVE.cms v3.28
Хостинг LIKT
Дизайн: хххххххххххх
Верстка: Мельник Тарас
Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР"
Вінниця - 2021