Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

Події

Докладно про...

Події

Докладно про...

04

/04/24

15:30

Семінар-практикум

04.04.2024 року вчителі історії ВМТГ та ВСТГ під час роботи семінару-практикуму на тему "Технології і підходи щодо подолання освітніх втрат при підготовці до НМТ з історії України" ( модератор- К.Маліцька, консультант КУ " ЦПРПП ВМР") опрацювали категорії " освітні/навчальні втрати" і  "освітні розриви", їх характеристики, аспекти, проаналізували результати досліджень НАПН України, PISA, рекомендації УЦОЯО, ЮНІСЕФ, оцінили можливість реалізації їх в 11класах.Поділилися власними результатами моніторингових досліджень в класах, в яких викладають.

Маліцька К.П.звернула увагу на зниження мотивації, погіршення пам'яті, зниження концентрації уваги в учнів через значні пропуски, віддалену і змішану систему навчання.Окреслено період потужного етапу освітніх втрат - 2020-2024 роки.

Вчителі отримали рекомендації щодо використання вправ із формування хронологічної компетентності, зокрема, послідовність подій на лінії часу, яка чітко визначена роками, наприклад, 1917-1922рр, період повоєнної відбудови - " Відлига" і т.ін.На лінії часу учні мають завдання розмістити карикатури, плакати за умови творчого підходу вчителя щодо форматування завдань з урахуванням того, що сучасні учні-візуали.Також вчителям було запропоновано лайфхаки" " Асоціація", "Скорочення", "Скоромовки", " Котра година?", " Не відкривай холодильник, допоки не пригадаєш" , " ДНЗ-державни йномерний знак" та інші, які можуть використовувати учні для тренування.Не виключенням є використаннямеиоду сорбонок,  ігрових вправ під час консультування учнів за запитом., наприклад " Упізнай"., " Пазли епохи", " Лото понять", " Інформаційний ряд". Галерея портретів історичних постатей, створена відповідно до програми ЗНО, варто супроводжувати підбіркою характеристик із первинних і вторинних історичних джерел.Візуалізація історичних процесів та подій дозволяє одночасно представити всі три виміри історії:де, коли, як. Доцільно дотримуватися особистісно-орієнтованого підходу. А залучення учнів до співпраці не лише розвантажить вчителя, а й дасть змогу мобілізувати потенційний ресурс учнів, активізувати їхню пізнавальну діяльність, сформувати стійкий інтерес до історії України.


Освітній процес в Україні в умовахповномасштабного вторгнення рф призвів до навчальних втрат і розривів. Спільне і відмінне між втратами  і розривами, передумови, причини і наслідки для окремої людини, суспільства в цілому, шляхи подолання освітніх втрат вчителями історії України, обмін досвідом - актуальні питання , які пропонуються на розгляд учасникам семінару-практикуму.

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com

Створено на AVE.cms v3.28. Хостинг LIKT. Дизайн: хххххххххххх. Верстка: Мельник Тарас. Фото: Василь Медяний

ЦП КУ "ЦПРПП ВМР" - Вінниця - 2021

Категорії сайту
Актуально
Корисні покликання

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com




Створено на AVE.cms v3.28 Хостинг LIKT
Дизайн: хххххххххххх Верстка: Мельник Тарас
Фото: Василь Медяний

ЦП КУ "ЦПРПП ВМР"
Вінниця - 2021

Про нас   
Календар подій   
Напрямки роботи   
Підвищення кваліфікації   
Професійні спільноти   
Дошкільна освіта   
Початкова школа   
Середня та старша школа   
Виховна робота   
Психологічна служба