27.03.2024 року учасники семінару-практикуму " Громадянська освіта в умовах воєнного стану"опрацьовували зміни до ККУ щодо відповідальності в умовах воєнного стану. Працювали в групах із матеріалами, якеі містили завдання для проведення контент-аналізу з метою розпізнавання мови ворожнечі, маніпуляцій в рекламі, маркетингу, соціальних дослідженнях. Педагоги розглянули пропозиції щодо рекомендацій, які доцільно використати на уроках, спрямовуючи форми і прийоми активізації здобувачів на здобуття навичків критичного мислення,а також вмінь: розпізнавати фейки, факти від суджень; запобігання впливу маніпулятивних медіаповідомлень; як уникнути пастки інформаційної бульбашки під час користування соціальними мережами; стандарти подання інформації.
Формування громадянської компетентності здобувачів в умовах воєнного стану потребує від учителя обізнанност із чинною нормативною базою, зокрема із змінами в ККУ, формування стійких навиків опрацювання інформаційних потоків в умовах наступу рашизму на свідомість українців.Тому метою семінару практикуму є;опрацювання змін до ККУ щодо відповідальності в умовах воєнного стану;розпізнавання маніпуляцій в рекламі й маркетингу, соціальних дослідженнях, рекомендації як уникнути пастки інформаційної бульбашки, під час користування соціальними мережами.
Увага! Секція "Звіт про подію" буде відображатися лише після дати її завершення при умові наявності тексту в одноіменному полі
27.03.2024 року учасники семінару-практикуму " Громадянська освіта в умовах воєнного стану"опрацьовували зміни до ККУ щодо відповідальності в умовах воєнного стану. Працювали в групах із матеріалами, якеі містили завдання для проведення контент-аналізу з метою розпізнавання мови ворожнечі, маніпуляцій в рекламі, маркетингу, соціальних дослідженнях. Педагоги розглянули пропозиції щодо рекомендацій, які доцільно використати на уроках, спрямовуючи форми і прийоми активізації здобувачів на здобуття навичків критичного мислення,а також вмінь: розпізнавати фейки, факти від суджень; запобігання впливу маніпулятивних медіаповідомлень; як уникнути пастки інформаційної бульбашки під час користування соціальними мережами; стандарти подання інформації.