Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

Події

Докладно про...

Події

Докладно про...

20

/01/25

Перевірка

Апробація – це процес оцінювання та перевірки чогось нового, в даному випадку – сайтів штучного інтелекту, на предмет їхньої корисності та ефективності у сфері мистецької освітньої галузі.

Вчителі МИО та інші творчі педагоги можуть використовувати різноманітні інструменти штучного інтелекту для інтеграції новітніх технолій у навчальний процес, а саме, покращення навчального процесу, стимулювання творчості учнів та розширення їхніх можливостей.

Мета апробації:

1. Оцінка ефективності та виявлення переваг використання ШІ-інструментів у мистецькій освіті.

2. Розширення можливостей викладачів через використання інноваційних технологій та уникнення помилок при їхньому використанні .

3. Розробка стратегій та розвиток творчого потенціалу учнів за допомогою інтерактивних і персоналізованих платформ.

 

ЕТАПИ ПРОВЕДЕНЯ АПРОБАЦІЇ:

1. Вибір сайтів ШІ, що мають безкоштовні та частково безкоштовні доступи, які можна переглянути для апробації за покликанням, що на вашу думку можуть бути корисними для інтеграції у ваші уроки.

2. Розробка пробних (експерементальних) навчальних завдань, які передбачають використання обраних сайтів.

3. Проведення експерименту - де здобувачі освіти виконають ці завдання.

4. Збір зворотного зв'язку в якому є відгуки учасників освітнього процесу та власні спостереження про ефективність використання сайтів.

5. Проаналізуйте результати отримані відгуки та зробіть висновки про доцільність використання цих сайтів у подальшій роботі.

Можливі труднощі та шляхи їх подолання

Технічні проблеми: необхідно забезпечити наявність стабільного інтернет-з'єднання та необхідного обладнання: смартфонів, планшетів, ноутбуків.

Відсутність навичок роботи з новими технологіями: вчителі можуть потребувати додаткового навчання для ефективного використання сайтів штучного інтелекту.

Copyright: необхідно дотримуватися авторських прав та академічної доброчесності при використанні створеного контенту - згенерованих зображень. відео та презентацій.

________________________________

Апробація сайтів штучного інтелекту – це важливий крок для вчителів мистецтв, які бажають інтегрувати інноваційні технології в свою педагогічну діяльність.

Цей процес дозволяє не тільки підвищити ефективність навчання, але й стимулювати творчий потенціал учнів та підготувати їх до життя в цифрову епоху.

 

 

 

Для професійних спільнот

Апробація – це процес оцінювання та перевірки чогось нового, в даному випадку – сайтів штучного інтелекту, на предмет їхньої корисності та ефективності у сфері мистецької освітньої галузі.

Вчителі МИО та інші творчі педагоги можуть використовувати різноманітні інструменти штучного інтелекту для інтеграції новітніх технолій у навчальний процес, а саме, покращення навчального процесу, стимулювання творчості учнів та розширення їхніх можливостей.

Мета апробації:

1. Оцінка ефективності та виявлення переваг використання ШІ-інструментів у мистецькій освіті.

2. Розширення можливостей викладачів через використання інноваційних технологій та уникнення помилок при їхньому використанні .

3. Розробка стратегій та розвиток творчого потенціалу учнів за допомогою інтерактивних і персоналізованих платформ.

 

ЕТАПИ ПРОВЕДЕНЯ АПРОБАЦІЇ:

1. Вибір сайтів ШІ, що мають безкоштовні та частково безкоштовні доступи, які можна переглянути для апробації за покликанням, що на вашу думку можуть бути корисними для інтеграції у ваші уроки.

2. Розробка пробних (експерементальних) навчальних завдань, які передбачають використання обраних сайтів.

3. Проведення експерименту - де здобувачі освіти виконають ці завдання.

4. Збір зворотного зв'язку в якому є відгуки учасників освітнього процесу та власні спостереження про ефективність використання сайтів.

5. Проаналізуйте результати отримані відгуки та зробіть висновки про доцільність використання цих сайтів у подальшій роботі.

Можливі труднощі та шляхи їх подолання

Технічні проблеми: необхідно забезпечити наявність стабільного інтернет-з'єднання та необхідного обладнання: смартфонів, планшетів, ноутбуків.

Відсутність навичок роботи з новими технологіями: вчителі можуть потребувати додаткового навчання для ефективного використання сайтів штучного інтелекту.

Copyright: необхідно дотримуватися авторських прав та академічної доброчесності при використанні створеного контенту - згенерованих зображень. відео та презентацій.

________________________________

Апробація сайтів штучного інтелекту – це важливий крок для вчителів мистецтв, які бажають інтегрувати інноваційні технології в свою педагогічну діяльність.

Цей процес дозволяє не тільки підвищити ефективність навчання, але й стимулювати творчий потенціал учнів та підготувати їх до життя в цифрову епоху.

 

 

 

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com

Створено на AVE.cms v3.28. Хостинг LIKT. Дизайн: хххххххххххх. Верстка: Мельник Тарас. Фото: Василь Медяний

ЦП КУ "ЦПРПП ВМР" - Вінниця - 2021

Категорії сайту
Актуально
Корисні покликання

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com




Створено на AVE.cms v3.28 Хостинг LIKT
Дизайн: хххххххххххх Верстка: Мельник Тарас
Фото: Василь Медяний

ЦП КУ "ЦПРПП ВМР"
Вінниця - 2021

Про нас   
Календар подій   
Напрямки роботи   
Підвищення кваліфікації   
Професійні спільноти   
Дошкільна освіта   
Початкова школа   
Середня та старша школа   
Виховна робота   
Психологічна служба