20.03.25 р. завершився термін апробації вчителями мистецької освітньої галузі сайтів ШІ, що була організована консультантом КУ "ЦПРПП ВМР" Слободянюком А.М.
Апробація сайтів штучного інтелекту вчителями мистецької освіти, мала на меті важливий етап інтеграції новітніх технологій в навчальний процес. Цей процес передбачає оцінку ефективності та корисності ШІ-інструментів у мистецькій освіті, розширення можливостей викладачів та розвиток творчого потенціалу учнів. Використовуючи сайти вчителями для власних педагогічних потреб та залучаючи в навчальний процес визначали переваги та недоліки у їх використанні.
В апробації взяли участь вчителі:
1. Басько Тетяна Петрівна
2. Волошиина Тетяна Валеріївна
3. Слободянюк Андрій Миколайович
4. Ломакіна Таїсія Олександрівна
5. Юрченко Світлана Дмитрівна
6. Волковська Людмила Анатоліївна
7. Сопрун Андрій Олександрович
8. Граб Олександр Сергійович
Дані учасники апробовуючи представленні сайти дійшли висновку, що це є важливим кроком для інтеграції інноваційних технологій в мистецьку освіту, що сприяє підвищенню ефективності навчання, стимулює творчий потенціал учнів та готує їх до життя в цифрову епоху.
Апробація – це процес оцінювання та перевірки чогось нового, в даному випадку – сайтів штучного інтелекту, на предмет їхньої корисності та ефективності у сфері мистецької освітньої галузі.
Вчителі МИО та інші творчі педагоги можуть використовувати різноманітні інструменти штучного інтелекту для інтеграції новітніх технолій у навчальний процес, а саме, покращення навчального процесу, стимулювання творчості учнів та розширення їхніх можливостей.
Мета апробації:
1. Оцінка ефективності та виявлення переваг використання ШІ-інструментів у мистецькій освіті.
2. Розширення можливостей викладачів через використання інноваційних технологій та уникнення помилок при їхньому використанні .
3. Розробка стратегій та розвиток творчого потенціалу учнів за допомогою інтерактивних і персоналізованих платформ.
ЕТАПИ ПРОВЕДЕНЯ АПРОБАЦІЇ:
1. Вибір сайтів ШІ, що мають безкоштовні та частково безкоштовні доступи, які можна переглянути для апробації за покликанням, що на вашу думку можуть бути корисними для інтеграції у ваші уроки.
2. Розробка пробних (експерементальних) навчальних завдань, які передбачають використання обраних сайтів.
3. Проведення експерименту - де здобувачі освіти виконають ці завдання.
4. Збір зворотного зв'язку в якому є відгуки учасників освітнього процесу та власні спостереження про ефективність використання сайтів.
5. Проаналізуйте результати отримані відгуки та зробіть висновки про доцільність використання цих сайтів у подальшій роботі.
6. ПОДІЛІТЬСЯ В ТАБЛИЦІ РЕЗУЛЬТАТОМ ДЛЯ ОТРИМАННЯ СЕРТИФІКАТУ (покликання тут)
Можливі труднощі та шляхи їх подолання
Технічні проблеми: необхідно забезпечити наявність стабільного інтернет-з'єднання та необхідного обладнання: смартфонів, планшетів, ноутбуків.
Відсутність навичок роботи з новими технологіями: вчителі можуть потребувати додаткового навчання для ефективного використання сайтів штучного інтелекту.
Copyright: необхідно дотримуватися авторських прав та академічної доброчесності при використанні створеного контенту - згенерованих зображень. відео та презентацій.
________________________________
Апробація сайтів штучного інтелекту – це важливий крок для вчителів мистецтв, які бажають інтегрувати інноваційні технології в свою педагогічну діяльність.
Цей процес дозволяє не тільки підвищити ефективність навчання, але й стимулювати творчий потенціал учнів та підготувати їх до життя в цифрову епоху.
Створено на AVE.cms v3.28
Хостинг LIKT
Дизайн: хххххххххххх
Верстка: Мельник Тарас
Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР"
Вінниця - 2021