Про загальні та професійні компетентності вчителя історії, а також напрями роботи, завдання щодо формування історичної пам'яті, громадянської свідомості учнів на уроках та в позаурочний час йшлося під час роботи семінару-практикуму.
Головний акцент роботи зібрання був закладений у висловленій думці Ярослава Грицака: " Викладання історії - це питання безпеки".
Учасники отримали рекомендації для роботи на уроках історії України з питань щодо походження назви " Україна", як етнополітоніма, зафіксованого в історичних джерелах вітчизняного та іноземного походження, поширення назви, її використання в дипломатичних документах, на європейських картах, глобусах ХVII - XVII ст. .
Опрацьовані дефініції оновленої програми з історії ( 6-11кл.), зміни в поурочному плануванні, правила роботи з батьками- партнерами освітнього процесу, учнями з особливими освітніми потребами.
Створено на AVE.cms v3.28. Хостинг LIKT. Дизайн: хххххххххххх. Верстка: Мельник Тарас. Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР" - Вінниця - 2021
Створено на AVE.cms v3.28
Хостинг LIKT
Дизайн: хххххххххххх
Верстка: Мельник Тарас
Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР"
Вінниця - 2021