14.12.2022 року консультантами КУ «ЦПРПП ВМР» Ніною Сокиринською, Ларисою Бондарчук спільно з вихователями-методистами КЗ «ДНЗ № 38 ВМР» Ольгою Долгановою та КЗ «ДНЗ № 61 ВМР» Тетяною Крамар проведено заняття міської Школи молодого майстра для вихователів ЗДО (ІІ-й р. р.) за темою «Формування навичок практичного життя через розвиток пізнавальної активності дошкільників методом експериментування».
Спікер Ніна Сокиринська у своєму виступі окреслила особливості організації дослідно-експериментальної діяльності дошкільників у світлі вимог освітньої програми «Дитина» та відповідно принципу навчання для життя. Також під час презентації здійснено аналіз варіативної частини програми «Дитина», а саме розділу «Дитяче експериментування та винахідництво», який дозволить творчо й активно формувати пошуково-дослідницьку компетентність дитини, що стане запорукою освітньої діяльності у майбутньому.
Спікер Лариса Бондарчук надала рекомендації з питань розвитку пізнавального інтересу у дошкільників. Під час виступу були детально проаналізовані умови, за яких можливий повноцінний розвиток пізнавальних інтересів дошкільників, надані поради щодо роботи з дітьми, які мають високий, середній та низький рівень розвитку пізнавальної активності.
Тетяна Крамар запропонувала слухачам презентаційний перегляд системи роботи КЗ «ДНЗ № 61 ВМР» з організації дослідно-експериментальної діяльності як під час занять, так і в повсякденні.
Педагогічний ворк-шоп «Лабораторія успіху» сприяв активізації творчого потенціалу та удосконаленню фахової майстерності молодих вихователів в ході виконання практичних завдань.
Для самостійного опрацювання слухачам школи запропоновано
корисні посилання на Добірку інтерактивних ігор, які розроблені за допомогою сервісу LearningApps. Цікаво та пізнавально. Навчайте, граючись! та перегляду інтегрованого заняття з дітьми старшого дошкільного віку «Паперовий БУМ!», яке підготувала Тетяна Борисюк, вихователь КЗ «ДНЗ № 61 ВМР».
Учасники заходу переконались, що головна роль у розвитку дослідницьких здібностей дітей відводиться умінню педагогів застосовувати методи (створення проблемної ситуації, гра, завдання, вправи, складання казкового сюжету на основі алгоритму аналізу творчого завдання) та забезпеченню умов для розвитку дослідницьких умінь і навичок, які необхідні для здійснення дослідницької діяльності: бачити проблему, висувати гіпотези, давати визначення, класифікувати, спостерігати, експериментувати, структурувати.
Запрошуємо молодих вихователів ЗДО ВМТГ ( ІІ-й рік роботи) на онлайн - зустріч у форматі вебконференції, яка відбудеться в рамках роботи міської школи молодого майстра.
Мета заходу:
Інформаційно-теоретичний та практичний блок заходу включає методичні рекомендації, педагогічний лекторій, презентацію системи роботи ЗДО, педагогічний ворк-шоп «Лабораторія успіху», інтегроване заняття з дітьми старшого дошкільного віку та добірку інтерактивних ігор.
Створено на AVE.cms v3.28. Хостинг LIKT. Дизайн: хххххххххххх. Верстка: Мельник Тарас. Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР" - Вінниця - 2021
Створено на AVE.cms v3.28
Хостинг LIKT
Дизайн: хххххххххххх
Верстка: Мельник Тарас
Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР"
Вінниця - 2021