Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

Події

Докладно про...

Події

Докладно про...

02

/03/23

15:30

Майстер-клас
Закінчилося чергове заняття курсу "Інформатика в дії". Цього разу на прикладі серії вправ на "змійки" були розібрані наступні корисні питання.
  • Взаємодія об'єктів. Було наголошено, що об'єкти, по суті, ні що іше як набір параметрів (читай змінних), що описують їх стан. Одні об'єкти можуть читати значення параметрів інших і, таким чином, взаємодіяти
  • Створення об'єктів через клонування та обмеження часу їх життя дозволяє імітувати багатосекційну структуру тіла "змійки" (вправа взята з інтернету). Гра також підтримує залежність збільшення часу життя клонів від факту "поїдання яблук. Цінне тут розуміння, що клони починають "жити" в момент створення і "живуть" строго визначений термін, але для кожного він триває окремо.
  • Далі ми розібрали поняття масива як структури зберігання впорядкованих у ряд даних. Цікаво, що вводити це поняття можна зображаючи комірки масива на дошці, можна використати в якості дидактичного матеріалу касу цифр з початкової школи. Але, на мій погляд, в SCRATCH масив представляється у найзручнішій для учителя формі. Ми досить докладно розібрали весь набір функцій для роботи із масивами в SCRATCH. Він достатньо повний і дозволяє розвязати складні задачі.
  • Остання "змійка" була побудована з використанням масивів. (Використовувалась пара масивів, окремо для Х та У кординат в яких фіксуються кординати елементів тіла "змія"). За довжину "змія" відповідає довжина масивів. Подія "поїдання яблука" супроводжується зростанням довжини масива, що є достатньо правильною моделлю поведінки даного об'єкта.
Код останньої вправи був наданий слухачам для ознайомлення в вайбер-групі вчителів інформатики міста, та за посиланням нижче.
Матеріали заходу
Фотозвіт
Для професійних спільнот

Тепер про гадючок. Це також чарівні створіння. На майстер-класі «PYTHON на SCRATCH:)» ми спробуємо створити кілька таких. А якщо серьозно, то по ходу ми будемо розбиратися з рядом важливих питань, як то: 

  • взаємодія об'єктів між собою,
  • методи керування рухом за допомогою градієнту кординати,
  • масиви в Scretch,
  • структури даних (черги, стеки),
  • динамічні масиви.

На завершення, спробуємо написати гру «Змійка». 

Запрошую слухачів даного курсу до онлайн зустрічі  у четвер 2 березня за покликанням  https://meet.google.com/hvh-cufq-dxn

Приєднуйтесь,  буде цікаво!

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com

Створено на AVE.cms v3.28. Хостинг LIKT. Дизайн: хххххххххххх. Верстка: Мельник Тарас. Фото: Василь Медяний

ЦП КУ "ЦПРПП ВМР" - Вінниця - 2021

Категорії сайту
Актуально
Корисні покликання

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com

Комунальна установа
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Вінницької міської ради

21050, м.Вінниця, вул. Мури,4
Тел: +38(0432) 67-32-53
E-mail: zprppvmr@galaxy.vn.ua,
cprpp.vin@gmail.com




Створено на AVE.cms v3.28 Хостинг LIKT
Дизайн: хххххххххххх Верстка: Мельник Тарас
Фото: Василь Медяний

ЦП КУ "ЦПРПП ВМР"
Вінниця - 2021

Про нас   
Календар подій   
Напрямки роботи   
Підвищення кваліфікації   
Професійні спільноти   
Дошкільна освіта   
Початкова школа   
Середня та старша школа   
Виховна робота   
Психологічна служба