На свому другому майсер-класі із серії "Інформатика в дії" консультант КУ "ЦПРПП" Мельник Тарас розібрав основи моделювання руху компютерних об'єктів. Зрозуміло, що неперервного в часі руху за допомогою комп'ютера зробити не вдасться, тому що в самій основі роботи ЕОМ лежить дискретність. Наприклад, процесор здійснює обчислення порціями, відповідно своєї тактової частоти (просто робить він це настільки швидко, що нам здається, що всі похідні процеси неперервні.)
Тож, рух об'єкта на екрані монітора, з точки зору комп'ютера, це послідовність його статичних положень, яку, в свою чергу, краще всього задавати за допомогою операцій відносної зміни координати та кута повороту. На прикладі вправ "Плитка" та "Мурахи" було продемонстровано їх роботу. Звісно, що основним двигуном таких рухів є цикли, які багатократно повторюють "кроки".
Було наголошено, що моделювання фізичних об'єктів та процесів має велике значення для сучасної науки, мистецтва, будівництва, інженерії тощо. На прикладі вправи "Модель броунівського руху" було продемонстровано як, знаючи теоретичні основи явища, можна побудувати достатньо реальну модель фізичного явища. Це приклад STEAM підходу здійсненого за допомогою програмного середовища SCRATCH.
Щодо подальшої організації курсу, всі слухачі введені в базу даних системи асинхронної дистанційної освіти lmscprvmr.edu.vn.ua, для них створені акаунти. Наразі продовжується робота над записом минулих майстер-класів, алгоритмами створення курсів, розробкою творчих завдань, тестами тощо. Невдовзі, на електронну пошту слухачів буде надіслано реквізити доступу до акаунтів та інструкції з роботи в середовищі LMS.
Наступної п'ятниці 03.02.2023р. тема заняття буде пов'язана із оператором галуження "Якщо...то...інакше"
Приєднуйтесь, буде цікаво.
Посилання на он-лайн зустріч буде у листі з реквізитами та окремо у листі на заклади через документообіг.
__________________________________________
Нижче ви можете побачити скріншоти екрану після виконання запропонованих вправ.
Продовжуємо курс "Інформатика в дії" та йдемо за рудим котом далі, крок за кроком.
Цього разу розберемо основи кінематики об'єктів та навчимось керувати їх рухом.
Приєднуйтесь, буде цікаво!
Створено на AVE.cms v3.28. Хостинг LIKT. Дизайн: хххххххххххх. Верстка: Мельник Тарас. Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР" - Вінниця - 2021
Створено на AVE.cms v3.28
Хостинг LIKT
Дизайн: хххххххххххх
Верстка: Мельник Тарас
Фото: Василь Медяний
ЦП КУ "ЦПРПП ВМР"
Вінниця - 2021